Niedziela 29 Września 2024
Imieniny: Michalina, Michał, Rafał

   

Aktualności i ogłoszenia

Menu
Strona główna
Aktualności i ogłoszenia
Podmokle Małe
Zespół dziś
Historia szkoły
Nasz patron
Izba Pamięci
Organy zespołu
Prawo i dokumenty zespołu
Szkoła partnerska
Zajęcia pozalekcyjne i koła zainteresowań
Szkolne wiadomości
Dotacje na projekty rozwojowe
75-lecie szkoły
Galeria 2003/04
Publikacje uczniów
Przyjaciele szkoły
Tak o nas piszą !!!
Przydatne linki
Podmoklański Instytut Naukowy
Kontakt
Stowarzyszenie Przyjaźni Podmoklom
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Z Małej Szkoły w Wielki Świat
Szkoła w ruchu
Szkoła współpracy
Ważne dokumenty, rekrutacja

Przedszkole 
Rekrutacja 
Prawa dziecka

Szkoła w ruchu

Szkoła współpracy

Podmoklański Instytut Naukowy

plakat 120.jpg - 12.95 KB

Galeria 2004/05/06/07

Szkoła partnerska


im. Rosy Luxemburg
w Neuruppin

Dotacje na projekty

msws_m.jpg - 3.00 KB
.
 
logoprow.jpg - 4,92 KB
 
Recykling


Konkurs Grantowy

Galeria










Kalendarz
Wrzesień 2024
P W Ś C P S N
2627282930311
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Pogoda
Dane niedostepne

 

 

 


    -

Polsko-niemieckie seminarium dla nauczycieli- konferencja PDF Drukuj Email

Dnia 3 czerwca 2012r w szkole w Podmoklach Małych odbyła się konferencja podsumowująca projekt „Polsko-niemieckie seminarium dla nauczycieli-interaktywne metody nauczania w polskiej i niemieckiej szkole”. W konferencji udział wzięli burmistrz Babimostu Pan Bernard Radny, wiceburmistrz Zbigniew Woziński, dyrektor urzędu w Dobern Pan Gunter Quander, radni gminy Babimost, dyrektorzy i nauczyciele szkół naszej gminy, zaproszeni goście oraz uczestnicy seminarium z Polski i Niemiec.
Głównym celem seminarium było zaprezentowanie możliwości tablicy interaktywnej, form pracy na lekcji z uczniem. Następnie uczestnicy seminarium zaprezentowali ćwiczenia wypracowane na zajęciach, a goście mieli możliwość wykonania ciekawych zadań na tablicy interaktywnej.
Tablica interaktywna daje szerokie spektrum możliwości edukacyjnych, przez co może znaleźć zastosowanie w wielu dziedzinach - np. w nauce, szkoleniach, przy prezentacjach, w kształceniu zdalnym, podczas telekonferencji. Korzystać z niej mogą przede wszystkim: szkoły i uczelnie, firmy szkoleniowe, agencje reklamowe, korporacje, centra sal konferencyjnych.
Tablica interaktywna działa na uczniów jak wzmacniacz, którym można uatrakcyjnić lekcję. Posługiwanie się nowymi technologiami to jedna z 8 kluczowych umiejętności zdefiniowanych przez Radę Europy. Według wszystkich założeń metodycznych, należy wprowadzać innowacje, eksperymentować, działać na ucznia wieloma bodźcami. Tablica interaktywna stwarza takie możliwości. Interaktywne oddziaływanie na słuch i wzrok  to edukacja przyszłości. Lekcja z tablicą interaktywną pobudza do logicznego myślenia, co w konsekwencji doprowadza ucznia do poprawnego rozwiązania zadania. Takie zajęcia aktywizują uczniów.  Praca z nowoczesnymi urządzeniami przygotowuje dzieci do życia we współczesnym świecie.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »